Türk Hava Yolları'nın yan kuruluşu AJET'in Ankara Esenboğa Havalimanından Şanlıurfa GAP Havalimanına dün gece planladığı uçak seferinin 3 kez ertelenmesi tepkilere yol açtı.
Saatler süren bekleyiş sonrası sosyal medyada tepkileri beraberinde getirdi.
ULAŞIM HAKKININ GASPI
CHP Şanlıurfa Milletvekili Mahmut Tanal, 30 Temmuz Çarşamba akşamı saat 19.50’de planlanan uçuşun önce 20.40’a, ardından 21.15’e ve son olarak 23.00’e ertelendiğine dikkat çekerek, şunları kaydetti:
''Havalimanında yaklaşık 180 yolcu, hiçbir net bilgilendirme yapılmadan saatlerce bekletildi. Bu durum; tüketici haklarının ihlali, ulaşım hakkının gaspıdır. Uçak şirketleri vatandaşı müşteri değil, mahkûm gibi görüyor. Havaalanlarında açıklama yok, muhatap yok. Ne bir özür, ne bir telafi! Sadece belirsizlik ve mağduriyet.”
Tanal, “Bu keyfi ertelemelere karşı denetim yapan kurum nerede? Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü neden sessiz? Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ne zaman devreye girecek?” sorularını yöneltti.
UÇAKTA MAHSUR KALDILAR
Öte yandan AJET'e bir başka tepki de dün Diyarbakır yolcularından geldi.
'Diyarbakır'ın sesi' adlı X hesabında bir yolcunun AJET'le ilgili tepkisi şu sözlerle özetlendi: ''Ankara–Diyarbakır seferini gerçekleştirecek uçağınızda teknik arıza nedeniyle tam bir saattir uçakta mahsur kaldık. Madem uçak arızalı, neden alternatif bir uçak yönlendirilmedi''
Yorumlar
Kalan Karakter: